30 Kasım 2015 Pazartesi

Abiye çalışmaları vol 1

Pazar gününün ganimeti diyelim bu elbiseye.Koca bir pazar günü evde tekim,temizlik düzen derken arta kalan vakit bir güzel elbise dikmeye ayrıldı. Fermuarsızlıktan yarım kalsa da şu haliyle bile çok güzel olacağını umudediyorum.Kumaş her zaman ki gibi instagram Bursakumaspazari.Brokar gibi dokusu deseni.İç tarafı biraz naylonsu fakat astarla giyilirse sorun olmaz diye düşünüyorum.Belden büzgülü bu modele bir de enli kalın bir kuşak dikip arkadan fiyonk yapmayı düşünüyorum.Aslında abiye bir elbise oldu ve giyilecek yeri yavaş yavaş yaklaşıyor gibi :)Tek sorun ne renk şalla kombinlenir?Bana kalırsa toz pembe.Kumaşın gri detaylarına en çok tozpembe yakışır diye düşünüyorum.Tez vakitte bitirip kombin fotoğrafını da paylaşırım..


ön ve arka kalıbın boy oranları kağıt üzerinde farklı fakat keserken düzeltip kestim tabi ki :) fikir amaçlı paylaştım kalıpları

etek kısmının ölçüleri aşağıdaki gibi 70/100cm .70 cm olan kısımdan büzdürüp üst bedene dikilecek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...