2 Eylül 2015 Çarşamba

Yıllık izin de memleket havası..


 Eşimle birlikte balayından sonra ilk tatilimizdi.İsanbul'un yoğun karmaşası ve bunaltıcı sıcağından kaçıp memlekete gittik.Çok da iyi ettik.Serin mi serin yayla havası soluduk 7 gün.Soran olursa fotoğraftaki göl Samsun Lâdik ilçesinde.Gerek Göl Tesisleri gerek Lâdik Akdağ Kayak Merkezi olsun belediyemiz tarafından çok güzel tasarlanıp hayata geçirilmiş.Ufak bir ilçe fakat kentten ilçeye ufak ufak göçler başlamış.Büyük şehirlerin bunaltıcı havasından olsa gerek.İş imkanımız olsa dakka durmayıp göç edecek kişilerin başındayız eşimle..

           Üzerimdeki sarı hırkayı malumunuz ben dikmiş ve paylaşmıştım.


                     Samsun Bandırma Gemi Müzesinden 



Lâdik ilçemizin Hamamayağı Piknik alanı.
Yine üzerimdeki tuniği kendim dikmiştim.


Lâdik Akdağ








                                                                                                           
        Amasya Kral Kaya Mezarları


                       Ladik Kabacagöz Köyü'nden biricik eşimle sevimli bir kare :)
                                              Etek de kendi imalatım :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...