28 Eylül 2015 Pazartesi

Bayramın 2.günü dik-giy-çık adlı çalışmam





Bayram seyran dinlemiyor,çalışıyorum.
Aklıma koydum bir kere.
Ben inat ettikçe bitmemek için elinden geleni yaptı bu tunik. Biçilmiş halinden ustalar anlar omuzlar dar oldu.Eşim bile farkına vardı :) Pratik kesim her zaman tutmuyor.Acele de etmemek gerekiyor.Kolları kaç kez dikip söktüm omuzları oturtmak için hatırlamıyorum.Arka omzu kesip artan parçadan ek yapıp oturttum neyse ki.Yaka mı??  Onu hiiiiiiiiiç sormayın şal ile kamufle edilerek giyiliyor şimdilik :D  




2 yorum:

  1. Olsun üzerinde hiç fark edilmiyor güle güle giy

    YanıtlaSil
  2. Düzelttim kaç kez söküp diktim bilmiyorum :) beğeniniz için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...