12 Şubat 2015 Perşembe

Dikiş Maceralarım :)





Blogumu bayağı boşladığımın farkındayım fakat iş-ev koşturma devam ediyor.Evimde internetim de olmadığından,iş yerimde de vakit bulamadığımdan 2014 Ekimden bu yana yazamamışım.
Şimdi bambaşka hobilere yelken açıyorum,bunun sevincini paylaşmak istedim :)
Çocukluğumdan beri el işlerine merakım çok.Bunun büyük sebebi becerikli anneciğim :)
Pekiiii dikiş neden dikmeyeyim dedim? Bir makinem olsa belki dikerdim...
Bu hayalimi sevgili eşim gerçekleştirdi.Dün akşam işten geldiğimde evde makinemi gördüğümde çılgın sevincimi sosyal medyada paylaşsam tıklanma rekorları kırardı kim bu deli diye :)))))))))))
Şimdi dakikaları sayıyorum eve gidip makinemin başına oturmak için :)
Bu arada hiçbir dikiş bilgim yok ama elimden kurtulamaz.Öncelikle Burda'nın hazır kalıplarından yardım alacağım,tabiki canım annem her zaman yanımda olacak.Pratik şeyler dikip mutlu olmayı hayal etmekteyim :)
...

Sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popüler Yayınlar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...